Знаете, че днес имахме проблем, който засегна всички вас. Целият екип поднасяме извинения за причиненото неудобство. Вече можем да потвърдим, че всички услуги на Jump.BG са напълно активни.
Jump.BG използва инфраструктурата на Delta.BG, където се случи неприятна и рядко срещана ситуация, но колегите реагираха бързо и адекватно. Ето какво обясниха те:
„Проблемът се състоеше в изгоряла флаш памет (диск) на опорен рутер.
Първият сигнал постъпи при нас от автоматичната ни мониторинг система в 13:09 часа. Веднага беше изпратен екип на място, който установи, че причината за липсата на достъп до услугите ни се дължи на дефектирала флаш памет на основен Juniper рутер. Паметта бе подменена своевременно и бяха възстановени всички нужни конфигурации. От 15:53 часа към този момент цялостният достъп до услугите ни е наличен.
Екипът на Delta.BG винаги сме държали на качеството и сигурността. Това е причината цялата ни инфраструктурна мрежа да е подсигурена с бекъп решения. Разполагахме с два routing engine-а, но въпреки това се стигна до неприятната ситуация.“
Компанията започва тепърва анализиране на проблема, за да се предотврати евентуалното му повтаряне.
Екипът на Jump.BG се извиняваме на всички засегнати. Благодарим ви, че проявихте търпение и разбиране!