Както знаете, екипът на Jump.BG се старае винаги да предложи най-добрата възможна услуга във всички отношения. Досега фокусът ни беше предимно в постоянното подобряване на техническите функционалности и техническата поддръжка, но ето, че дойде време да подобрим и още нещо, а именно – обслужването на вас - нашите клиенти – преди, по време и след продажбата, във всички аспекти, които не са свързани с технически настройки, оптимизации и казуси.
Ели и Стили, както те самите предпочитат да се обръщаме към тях, са част от нашия екип от 30.08.2021 и, след като преминаха интензивно обучение, вече са на линия за всички наши клиенти. Те могат да ви бъдат полезни от това да изберете най-подходящия план за вашия сайт; да настроите домейните си; да преминете бързо и безпроблемно по сложните процедури по закупуване и регистрация на .BG домейни; да намерите и изтеглите своята фактура или да ви издействат пробен период за някоя нова услуга, за която отдавна се чудите дали ще бъде по-добра, но не сте сигурни, че ще ви свърши работа. (Това последното е тайна и би трябвало те да ви предложат лично тази опция. Затова авторът на статията моли да не го разгласявате в социалните мрежи, защото ще му създадете главоболия, че ви е казал ;) )
Помолихме ги да отговорят на своеобразно “блиц” интервю, за да ви се представят.
Стиляна Колев (Стили)
Елица Маноилова (Ели)
Представете се с няколко думи.
Стиляна:
Здравейте, радвам се да ви се представя. Казвам се Стиляна и съм родена в любимия ми морски град – Бургас.
Мотото ми в живота е „ Напредък, не съвършенство“. В работата си разчитам на адаптивност, отговорност и усмивка.
Стремя се да обогатявам знанията си всеки ден и да ги прилагам по възможно най-разумния начин.
Животът е твърде кратък, за да не сме щастливи, нали ? :)
Елица:
Здравейте на всички!
Аз съм Ели и това, което бих казала за себе си, е, че съм определено позитивен и усмихнат човек. Опитвам се да виждам във всяка една ситуация хубавото и така ден след ден, година след година успявам с усмивка да премина през различните предизвикателства, изпратени ми от живота.
Вярвам, че в ежедневието си всеки един от нас се сблъсква с трудности и не малко пъти е изправен пред кръстопът, но искрено мисля, че колкото повече се придържаме към това да не усложняваме нещата, толкова по-лесно и градивно ще преминем през тях!
Двете сте били колежки в друга хостинг компания (бел. авт. която наскоро беше придобита и вече не съществува на практика) и имате доста опит, както в хостинга, така и конкретно в продажбите и обслужването на клиенти. Какво ви харесва в нашия бранш и защо избрахте да продължите да се развивате в тази посока?
Стиляна:
В хостинг индустрията ми харесва, че ценностите, които откривам през годините, са и мои лични виждания и копнежи.
Доверието в заобикалящата среда е важна предпоставка за екипно взаимодействие и резултати.
Държим на съпричастността за реализация на общата цел и открито споделяне на идеи за реализация на ползите в работния процес.
Елица:
Да, така е! Със Стили сме заедно може би вече около 6 години и половина, като именно хостинг услугите ни събраха и запознаха :)
Харесва ми, като цяло, динамиката и разнообразието в работна среда и това е малка частица, поради която реших да продължа развитието си в тази посока.
Друго много важно нещо е това, че съм щастлива, когато карам хората да се чувстват щастливи :)
В нашия бранш с усилие и достатъчно желание това се получава лесно и резултатът наистина е прекрасен и вдъхновяващ!
А защо избрахте именно нас, за да продължите развитието си?
Стиляна:
В Jump.Bg се почувствах като у дома, уютно и сигурно.
Елица:
Работата е неизменна част от ежедневието ни и мисля, че с правилните хора и на правилното място, тя се превръща в твое семейство!
Хората, обстановката и отношението ме грабнаха и почувствах, че искам да бъда част от семейството на Jump.BG.
Успяваме ли да оправдаем очакванията ви от преди да започнете, след като вече ни познавате и работите с нас?
Стиляна:
Колегите са вдъхновени и отдадени на фирмената мисия да предоставим качествена и конкурентно наложена услуга и добро обслужване, в резултат на което клиентът да ни приеме като сигурен партньор и съмишленик в ежедневните предизвикателства.
Към това се стремя и аз в работната среда, в която желая да израствам и да се доказвам.
Ориентирани сме към новаторство, сплотени за опита и има много възможности за развитие и различни предизвикателства.
Елица:
Вярвам, че към момента с колегите споделяме едни виждания и гледаме в една посока, като не говоря единствено за работните задължения.
Виждам в екипа на Jump.BG човешкото отношение и готовността да ти помогнат за всяко нещо, дори и за кафемашината (вече ми се случи и то не един път :))
Да, очакванията ми са оправдани, поради редица причини, но смятам, че основното е това, че, когато на един екип мирогледът е сходен, то успехът няма да закъснее, което всъщност е и общата ни мисия.
Ние вярваме, че заедно с вас правим една нова голяма крачка в развитието си. Какво могат да очакват нашите настоящи и бъдещи клиенти от вас и вашия отдел от тук нататък?
Стиляна:
Клиентите могат да разчитат на нашия опит и съпричастност във всеки възникнал казус или рутинни действия.
Те са смисълът да продължаваме да се развиваме и да откриваме нови възможности.
За нас обратната връзка и доверие са най-важните фактори за измерване на успеха и добре свършената работа.
Елица:
И аз мисля и се надявам искрено, че ще бъдем част от развитието на Jump.BG.
Всички клиенти могат да ни открият на упоменатия по-долу имейл, като ние ще бъдем на разположение за възникнали въпроси, свързани с нова хостинг услуга или съществуваща. Ще бъдем от полза, ако се породи запитване за клиентски профил, счетоводен документ или плащане, което е направено или предстои да се направи.
Вярвам, че заедно ще бъдем по-добри!
Нека пожелаем на Стили и Ели успех! А ако вие искате да се обърнете към тях с някакъв въпрос, можете да пишете на sales@jump.bg по всяко време и те ще ви отговорят при първа възможност (в работно време :) ).