Продуктови страници - 4 стъпки да оптимиризате вашият онлайн магазин на WooCommerce

Jump.BG

 

В онлайн търговията се наблюдава засилваща се конкуренция и ако искате да имате продажби, е необходимо много повече, отколкото да направите вашите продукти достъпни до потребителите.

Правилната комуникация и доброто представяне на продуктите (или услугите) е една не маловажна част от успеха на вашия онлайн магазин.

В този материал ще ви покажем как в няколко стъпки да оптимизирате страниците с предлаганите продукти, така че да улесните и съкратите процеса на покупка.

 

Стъпка 1: Създайте ясно име на продукта

Наименованието на продукта се явява най-видимия текст на страниците на вашия онлайн магазин. За да бъде ефективно представянето е необходимо: възможно най-кратко и ясно да опишете с какво продуктът е полезен за потребителите, каква нужда задоволява, каква проблем решава; включете в описанието ключова дума, най-подходящата за продукта, като по този начин ще помогнете за оптимизацията за търсачките.

 

Стъпка 2: Напишете убедително описание на продукта

В описанието на продуктите можете да вложите креативност, това е мястото което реално продава. В повечето онлайн магазини има две описания - подробно и кратко.

В пълното описание на продукта включете най-важната информация и я форматирайте добре. Помислете какво би било полезно на вашите потенциални потребители да узнаят, за да преминат към покупка и точно него го изведете на първи позиции.

След като сте готови с подробното описание, изберете основните и най-важните елементи, за да напишете краткото описание на продукта, което се явява “кукичката”, която ще подтикне клиентите да продължат да четат подробната информация и в крайна сметка да осъществят покупката.

 

Стъпка 3: Използвайте качествени изображения на продуктите

Малка част от онлайн потребителите финализират покупката на продукт, който никога не са виждали. Визуализацията играе ключова роля в окончателното решение за покупка на артикула, като друго голямо преимущество е и доверието, което поражда у потребителя.

Използвайте снимки (изображения) с висока резолюция. Некачествените снимки създават негативно впечатление, непрофесионализъм и правят невъзможно доброто представяне на продуктите.

Качете по-голям размер на изображението, което при необходимост можете да намалите.

Използвайте собствени снимки. Можете да покажете продукта от много гледни точки, да дадете примери за неговото използване под формата на видео клип.

 

Стъпка 4: Добавете атрибути и/или варианти към вашия продукт

Съществуват две функции в WooCommerce магазините, а именно - атрибути и вариации. Използвайте ги, за да постигнете по-добра ефективност за вашите продуктови страници.

Атрибути на продукта - Тук можете да добавите ключови описателни термини, за да опишете основните характеристики на продукта: цвят на продукта, материала, от който е направен, неговия размер и други. Тази информация се показва в полето за допълнителна информация на страницата на вашия продукт.

 

 

Варианти на продукта - Добавете различни варианти на продукта, за да позволите на вашия клиент да си избере. Например: цвят, размер на продукта, вместо да създавате отделни страници за всеки вариант.

 

Вижте още:

Какво трябва да знаем, помислим и планираме преди да стартираме онлайн магазин  

6 стъпки за създаване на онлайн магазин с WordPress

20 безплатни теми за WooCommerce

15+ популярни плъгини за WooCommerce

10+ най-популярни WordPress плъгини за видеоклипове

WordPress – Оптимизация за търсачки (SEO)

 

Въпреки че има много информация, която можете да добавите към вашите продуктови страници, отделете време да ги оптимизирате и съкратите процеса на покупка.

Статия от Jump.BG

Статии, новини и събития, публикувани от екипа на Jump.BG.

Социални мрежи:
Още статии от автора

Абонирайте се за нашия бюлетин

С абонамента си получаваш повече актуални новини и нашите специални промо оферти

Абонирайте се за нашия бюлетин