Преместване на услуга от един клиентски акаунт е възможно, но е нужно потвърждение от двете страни. Процедурата е следната:
Лицето, което иска да премести една услуга в друг акаунт, трябва да се свърже писмено с нас. Това задължително трябва да бъде направено от пощенски адрес, който е описан в клиентската зона, асоциирана с услугата или се изпрати запитване директно от самата клиентска зона.
Другото лице, към което ще се извършва трансфер на услуга, трябва задължително да има клиентски акаунт при нас. Ако такъв не е наличен то може да се регистрира такъв безплатен от следния адрес. Ако лицето вече има профил, не е нужна повторна регистрация. След завършване на тази процедура, това лице трябва също да ни изпрати потвърждение, че е съгласно за прехвърлянето на дадена услуга както и евентуални нейни текущи и предоставящи задължения.
И двете уведомления трябва да бъдат организирани от двете страни. Jump.BG няма задължение по изискване на потвърждение за прехвърляне на услуга(и) за която и да е от двете страни.